Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2017 06:08 - Златни години - а?!
Автор: larryone Категория: Политика   
Прочетен: 1930 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 13.08.2017 06:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  

    Един приятел вика: - едно време тръгнех ли на море, гледах да взема повече презервативи, че там нещо трудно се намираха.Сега в торбата с илачи кьорав капут няма, но проверката на нужните ми лекарства прилича на предстартовия чек на Совалката. За кръвно - два вида, съдоразширяващи - също два, обезболяващи, приспивателни, неврологични - общо десетина.И това без да броим мазилата...
Отделно искам всичко да ми е наред, да не ме ядосват мутрите, жена ми, дъщеря ми и да не ме хапят комарите по морето.
Това живот ли е?!

     Едно време тръгвах без пари и без осигурено нито спане, нито ядене и въпреки това се оправях и се чувсвах чудесно.Сега нито луксозният хотел, нито добрият ресторант ме спасяват от скапаното настроение.
   Навремето, всички жени ми харесваха и ги намирах за очарователни, а сега и мис Вселена да мине покрай мен - все тая.
   На младини, можех да плюскам колкото си искам и въпреки това бях като жокей.Сега една джанка да изям и качвам поне две кила, а на мъжкото си достойнство му викам ""мъртвеца"" и без огледало не съм го виждал от двайсетина години.
   И жена ми само ме нерви - на обяд ми вика: накапал си се по шкембето с таратор.Е-ех патко смотана, а помниш ли на младини какво накапвах -а? И на кое викахме Животното - а?!
  И на това му викат ""Златни години"". Съвсем да побеснееш...



Гласувай:
5



1. vencivaleri1951 - поздрави!
13.08.2017 13:05
Разсмя ме, което не може да се каже за "животното":)))
цитирай
2. krumbelosvet - Поздрави! Звучи по Чудомировски, но защо е в категория "Политика"?
14.08.2017 14:04
Аз не съм от тях. Някога вечно безпаричен, това ми повреждаше морето като ергенче. Сега, слава Богу, ме радва и скромния ресторант, и вечерната мастика, и плуването по изгрев-слънце, и внуци, и деца, и даже съпругата. Чак си помечтавам за приключения, но в библията пише "Как ще наваксаш на старини това, което си пропуснал на младост?". А който плува по изгрев, не носи торба лекарства. Най-много аспиринче вечер и четвъртинка от хапче против сърдечни проблеми веднъж на месец-два.
То стана не мнение, а самохвалство, но май по-добре самохвалство от оплакване.
А за проблеми с простатата имам просто упражнение, което действа на минутата, но на колкото приятели съм го препоръчал, един не го прави, щото ги мързи.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: larryone
Категория: Политика
Прочетен: 403814
Постинги: 176
Коментари: 727
Гласове: 630
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031