Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2014 07:26 - Не става насила
Автор: larryone Категория: Политика   
Прочетен: 7769 Коментари: 28 Гласове:
25

Последна промяна: 14.11.2014 05:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

   Гледах по телевизията, как някаква жена от новосформираната Донецка народна република крещеше: - "Защо ми е Брюкселски паспорт? Не ми трябва. Аз не искам да ходя в Брюксел. Аз искам в Русия. И всички които сме се събрали тук, мислим така!".


   М-даа. Насила хубост не става. Категорично. Не трябва хората да бъдат карани да вършат неща, които не разбират и които не искат.
   

Тази жена и да я закарат в Брюксел, полза няма да има за никой. Нито тя има какво да прави там, нито европейците ще я разберат. Както се казва - индианеца си е индианец и се чувсва добре само сред индианци.
 

  А като се замислиш, жената какво е виновна, че се е родила и живяла в самоизолирала се страна, в която омразата към чуждите е основна движеща сила? В която "ние срещу всички" е главното мото във възпитанието на децата. В която още обичат и почитат тиранин, избил има-няма двайсетина милиона ей така за спорта.
 

Е, та къде да ходи жената?



Гласувай:
32



1. vmir - Голата истина.
17.05.2014 07:32
цитирай
2. ok3223 - E, Брюксел
17.05.2014 09:00
Какво донесе на българите ...
КАКВО ОТНЕСЕ, ОТНАСЯ И ДНЕС ...
Ако в главата имаш следи от
мозък и мисли, отговори си сам.
И отговорите ще са неутешителни.
Повярвай ми.
цитирай
3. theeconomist - Докторе, ти гаче ли
17.05.2014 09:26
всеки ден седиш в Брюксел? :-))

Не ти ли е по важно дереджето тук? Или коментарите ти за здравна с - ма и други са само вик за ...ей тъй? :-))
цитирай
4. tutankhamon661 - larryone
17.05.2014 10:07

Да, омраза, но виж как руснаците обръщат фактите – те обичали другите, а другите мразели тях. Даже пускат поръчкови статийки, в които “очевидци” твърдят, че на студентите в САЩ открито се набива в главите “Русия е врагът”.

В една такава публикация прочетох: “никой в Америка не смее да критикува правителството”, т.е. приписват им онова, което днес все още важи за Pусия, а в България беше факт до 1989г. Как да им повярваш, след като Интернет, телевизии, вестници – всичко е пълно с американци, критикуващи собственото си правителство?

“Не смеят да кажат дума” е очевидна лъжа, при това лесна за доказване. По нея може да се съди колко е “вярно” и останалото.

цитирай
5. ssvetozar - Тя си е казала къде да ходи
17.05.2014 11:27
"Е, та къде да ходи жената?"

В Русия.
цитирай
6. larryone - всеки ден седиш в Брюксел? :-)) ...
17.05.2014 11:56
theeconomist написа:
всеки ден седиш в Брюксел? :-))

Не ти ли е по важно дереджето тук? Или коментарите ти за здравна с - ма и други са само вик за ...ей тъй? :-))


Икономисте здравей, гледам на бялото да казвам бяло и на черното - черно. Скапаната ни здравна система има нужда от промяна и модернизиране точно толкова, колкото и руското мислене. Не можеш вечно да викаш "врагове" на другите и все тях да ги изкарваш виновни за несполуките си. Поздрави!
цитирай
7. 1997 - "индианеца си е индианец и се чувсва добре само сред индианци"
17.05.2014 12:01
А къде е по- добре, не е ли сред себеподобни?
Има ли право червен да живее по свой начин или само белите определят кое е правилно?
Има ли право да живее в страна с подземни богатства по индиянски или трябва с огнена вода и гърмящи пръчки да бъде натикан в резервати? А има ли право да е земеделец и скотовъдец върху шистов газ?
Значи трябва да сме толерантни към културата на ромите и чергарите, но не и към земята и културата на страни с ресурси?
цитирай
8. larryone - Какво донесе на българите. . . КАКВО ...
17.05.2014 12:04
ok3223 написа:
Какво донесе на българите ...
КАКВО ОТНЕСЕ, ОТНАСЯ И ДНЕС ...
Ако в главата имаш следи от
мозък и мисли, отговори си сам.
И отговорите ще са неутешителни.
Повярвай ми.


Здравей, вярвам ти - предполагам, че и ти сам си вярваш. Написаното беше за руското население в Донецка област, но щом питаш за българите, да ти кажа: какво е виновен Брюксел за мафиотските ни практики в политиката и икономиката? Та ние по нормален начин, една обществена поръчка за озеленяване не можем да направим. Какво остава за реформа в примерно в съдебната система. Какво ни е крива Европа за това?!
цитирай
9. larryone - Да, омраза, но виж как руснаците ...
17.05.2014 12:08
tutankhamon661 написа:

Да, омраза, но виж как руснаците обръщат фактите – те обичали другите, а другите мразели тях. Даже пускат поръчкови статийки, в които “очевидци” твърдят, че на студентите в САЩ открито се набива в главите “Русия е врагът”.

В една такава публикация прочетох: “никой в Америка не смее да критикува правителството”, т.е. приписват им онова, което днес все още важи за Pусия, а в България беше факт до 1989г. Как да им повярваш, след като Интернет, телевизии, вестници – всичко е пълно с американци, критикуващи собственото си правителство?

“Не смеят да кажат дума” е очевидна лъжа, при това лесна за доказване. По нея може да се съди колко е “вярно” и останалото.



Фараоне здравейте,
темата за демагогията в съветската и руската външна политика е доста обемна. На всичкото отгоре, демагогстват и когато има смисъл и когато няма - просто по навик.
цитирай
10. larryone - А къде е по- добре, не е ли сред себ...
17.05.2014 12:13
1997 написа:
А къде е по- добре, не е ли сред себеподобни?
Има ли право червен да живее по свой начин или само белите определят кое е правилно?
Има ли право да живее в страна с подземни богатства по индиянски или трябва с огнена вода и гърмящи пръчки да бъде натикан в резервати? А има ли право да е земеделец и скотовъдец върху шистов газ?
Значи трябва да сме толерантни към културата на ромите и чергарите, но не и към земята и културата на страни с ресурси?


Здравей,
напълно си прав - всеки има право да живее както намери за добре - това е и мое основно верую. Стига с това да не пречи на другите. Проблемът при руснаците е, че вечно си пъхат носа в делата на други държави, вършат поразии, а после искат обич. Е, не става така.
цитирай
11. 1997 - Подведох се от метафората
17.05.2014 15:19
larryone написа:
Проблемът при руснаците е, че вечно си пъхат носа в делата на други държави, вършат поразии, а после искат обич. Е, не става така.

Образът на индианците ме прати през океана, пък и има пейоративен привкус- изостанали, диви народи. Дали това е приложимо и за хора, дали на света Гогол? Не съм съгласен. Не деля и хората по народности- това че Юлий е римлянин, Сталин- грузинец, Хитлер- австриец, а Наполеон французин не ме кара да злословя за нациите.
По повод "руската намеса" смятам, че корупция е имало и при Юшченко, но Майдана бе осъществен срещу друг, който потърси контакти с Русия. В размириците имаше чужда намеса. Може би пренасям събитията от Либия, Египет, Ирак, но много ми мирише на еднотипни постановки. И там си бяха напъхали носа, но не руснаци. Направиха сума ти поразии само и само нефтът да тече по определен начин.
цитирай
12. ko642 - Еволюцията иска време :)
17.05.2014 15:22
Еволюцията иска време :)
цитирай
13. kbalenciaga - "Няма не искам, няма недей"
17.05.2014 15:50

След разделението на източна и западна Украйна се отнася за хората, тези които ще останат в западната част.
Западните боклуци управляващи като заробят украинците със заеми(те вече това го правят).
Като им разрушат още повече икономиката. Начело на което са украинските олигарси, същите тези, които при "лошия" Янукович ограбваха украинците и трупаха богатства.
Като няма работа, няма какво да се яде, ще видиш как масово украинците ще ходят да мият мръсните чинии на французите, мръсните клозети на англичаните, и насраните гъзове на германците.
И тогава германците ще викат "яя, гут"!
Ще казват колко много давали на Украйна за нейното развитие, за нейния просперитет, за нейните граждани, докато почиват на о. Майорка...

Абе този филм вече не го ли гледахте???
С участници българите около вас?
Или вие живеете в някоя друга паралелна вселена, където немци, англичани, французи, дават, а не взимат на такива народи като българския и украинския?
цитирай
14. getmans1 - Е това е!
17.05.2014 17:52
Искат да си просят рибата всеки ден, не щат въдица!
цитирай
15. kass - една жена каза какво иска
17.05.2014 19:27
и вие я сравнихте с индианка... Страхотно! де да си бяха казали и за индианците, "насила хубост не става", ама не... Та в общи линии, няма значение какво мислите вие, насила хубост не е хубаво да става, защото няма да е никаква "хубост" това, което ще се получи като резултат...
Поздрави!
цитирай
16. pesho - Брюксел-гнездо на еврогейски ч...
17.05.2014 20:36
Брюксел-гнездо на еврогейски чиновници.
цитирай
17. darktales - Сталин не е избил 20, а 200 млн. души ...
17.05.2014 21:27
Сталин не е избил 20, а 200 млн. души само в СССР, повечето от тях лично.
цитирай
18. getmans1 - Не щат ....
17.05.2014 21:51
въдици и туй то, рибата си искат, като да е задължително! /ама тя с едно око, бе! /
цитирай
19. perrorabiosotannen - Postora
17.05.2014 23:32
kass написа:
и вие я сравнихте с индианка... Страхотно! де да си бяха казали и за индианците, "насила хубост не става", ама не... Та в общи линии, няма значение какво мислите вие, насила хубост не е хубаво да става, защото няма да е никаква "хубост" това, което ще се получи като резултат...
Поздрави!
Правилната дума би била не индианка, а туземка. По здрави и на теб.
цитирай
20. chetohche - https://www. google. bg/publi...
17.05.2014 23:33
https://www.google.bg/publicdata/explore?ds=d5bncppjof8f9_&met_y=ny_gnp_mktp_pp_cd&idim=country:BGR&dl=bg&hl=bg&q=%D0%B1%D0%BD%D0%BF#!ctype=l&strail=false&bcs=d&nselm=h&met_y=ny_gdp_mktp_cd&scale_y=lin&ind_y=false&rdim=region&idim=country:BGR:BGD&ifdim=region&hl=bg&dl=bg&ind=false http://www.usinflationcalculator.com/ Още не сме стигнали социализма.

Социализма има 60 милиарда сегашни долара, сега 50 милиарда, а преди 1944 година са 10 милиарда сегашни долара.

цитирай
21. chetohche - Пазарна икономика, меркантили...
17.05.2014 23:34
Пазарна икономика, меркантилизъм, капитализъм, и държавен капитализъм, е имало и има в историята на човечеството. В България има капитализъм, а това изисква ниски заплати и ниски данъци. Пазарна икономика има в изтока – близкият и далечният. Пазарната икономика разчита на пазарът – на търговията, на алъшвериж, тоест всеки да има максимум пари, тоест инвестицията се прави заради това че има пазар, а не като капитализма – където инвестицията се прави поради излишък на капитал – а производството само си намирало си правило пазара, тоест капитализма смята пазарът за вторичен. Капитализма смята че потреблението от работниците им е нещо лошо, че те хвърлят парите в тоалетната а работодателите инвестират. Значи за да се задържи капитализма без да му изгние стоката, ще трябват да дават печалбата обратно като заем на работниците и на който и да било. И сега има световен дълг от 100 трилиона долара. Османската империя има пазарна икономика, сега Ливан. При пазарна икономика се плаща 50% от добавената стойност за работна ръка. Пазарната икономика не я грижа дали държавата има 100 долара БВП на глава, а каква добавена стойност правиш. Пазарна икономика има в страни с БВП от 500 долара на човек, а минималната заплата е 300 долара, лекарите, месарите, и хлебарите, имат заплати като Швеция. Капиталистическата икономика започва с меркантилизма, чак през 19 век почва да се говори за пазарна икономика, но това са само приказки. 100 трилиона долара е принадената стойност, превърната в дълг, дадена е за потребление – за да не изгние капитализма. Капитализма е мъртъв без банките. Мъртъв.


http://www.dokumentalni.com/?p=3143 http://chetohche.blog.bg/novini/2014/05/06/oshte-ne-sme-dostignali-ikonomicheskiiat-potencial-na-nrb.1262834 През 1988 година имаме 60 милиарда долара БВП по сегашни долари, сега имаме 50 милиарда, а преди 1944 година 10 милиарда.
цитирай
22. zarenkow - На червенотиквениците е точно същото да обясняващ,
18.05.2014 01:12
както на духовната им сестра за Брюксел. Свикналият на смрад си я цени. Не може от дете да си в лайна и да не ти е родна вонята.
цитирай
23. vmir - 22. zarenkow - На червенотиквениците е точно същото да обясняващ, 01:12
18.05.2014 01:34
zarenkow написа:
както на духовната им сестра за Брюксел. Свикналият на смрад си я цени. Не може от дете да си в лайна и да не ти е родна вонята.


Най-характерното за тях обаче е, че дори и на факти да се позоват, пак лъжат. Сигурни са, че никой няма да прочете какво пише в линковете им. Повтаря горния, че социализма е имал 60 милиарда, и твърди, че още не сме били стигнали социализма, а линковете му съвсем друго показват. И сложил БВП на Бангладеш за 170 милиона да стои срещу 7 милиона на България. А линковете му показват, че и с два милиона намалели, от години имаме по-голяма икономика от социалистическата. Не само по абсолютни данни, но и по всички останали - относителни, паритетни, с отчитане на инфлацията и т.н. Лъжливи в червата. Също като руски клип за Украйна - трудно можеш да намериш съответствие между заглавие и съдържание. Сякаш, ако днес не налъжат поне няколко човека, няма да могат да заспят довечера.
цитирай
24. zarenkow - За това ти казах,
18.05.2014 01:41
с тия не общувай, губиш си времето. Как да и обясниш на онази жена каква е разликата между Брюксел и Москва. Та тя и не знае къде е Брюксел. Същото е и с тия. Нито мислят, нито знаят , нито срам имат.
цитирай
25. pando - Защо пък не
19.05.2014 10:08
Не трябва да се забравя,че смъртта и разрушенията за тези хора са идвали винаги от ЗАПАД.(Хитлер,Наполеон). Така,че разсъжденията им са напълно логични.
За мен "Брюксел" е пенсионерите,които ровят боклуджийските кофи с треперещи ръце,наглите простаци,които са на власти увелечаващата се престъпност .Ако сега се прави референдом в западните страни,повече от половината ще гласуват против Европа.
Това което не сте разбрали е,че Европа е като комунизма-на хартия е красиво и привлекателно,но в действителност е катастрофа за обикновените ТРУДЕЩИ се хора.
Не можете да отречете,че сега България не е страна ,а територия-без закони и сигурност за обикновените хора.
А сравнението ви с индианци намирам гротексно...
цитирай
26. larryone - Не трябва да се забравя, че смъртта и ...
19.05.2014 18:33
pando написа:
Не трябва да се забравя,че смъртта и разрушенията за тези хора са идвали винаги от ЗАПАД.(Хитлер,Наполеон). Така,че разсъжденията им са напълно логични.
За мен "Брюксел" е пенсионерите,които ровят боклуджийските кофи с треперещи ръце,наглите простаци,които са на власти увелечаващата се престъпност .Ако сега се прави референдом в западните страни,повече от половината ще гласуват против Европа.
Това което не сте разбрали е,че Европа е като комунизма-на хартия е красиво и привлекателно,но в действителност е катастрофа за обикновените ТРУДЕЩИ се хора.
Не можете да отречете,че сега България не е страна ,а територия-без закони и сигурност за обикновените хора.
А сравнението ви с индианци намирам гротексно...

Уважаеми pando,
фобиите и необоснованите предрасъдъци на една част от населението на Украйна (тази в източната част) е ясна. Ясно е и това, че 70 години не им стигнаха да си осъвременят мисленето.
За това което в момента представлява България, европейците не носят вина. Причината, поради която страната ни не прилича ни нищо, са безнаказаността и широко разпространените престъпни практики. Защо е така и кой е виновен за това смятам, че можете и сам да си отговорите.
цитирай
27. merlin68 - До автора,
22.05.2014 10:44
който явно е "демократ" до мозъка на ребрата си.
Като си такъв познавач на англо-саксонската "демокрация", я ми кажи кога в САЩ порнографията получи статут на "свобода на словото"? Питам защото не си спомням точно, а не ми се рови за да си опресня познанията по американска простотия.
Питам и защото това постче дето си го пльоснал има точно същият статут - то е свобода на словото точно колкото и порнографията.
Демокрацията в същността си е нещо чудесно, но ако трябва да използвам твоята първобитна метафора - тя не е за индианци.
Самата метафора която използваш никак не се вписва в ценностите на демокрацията която защитаваш, напротив - в пълен противовес е и намирисва на расизъм. Но това просто хей така между другото, защото и на глупаците не им е забранено да са демократи, та нали това е демокрацията - приобщава всички, глупака има право на изява, педераста има право да демонстрира своите ценности, индианците имат право да живеят по индиански в Брюксел. Единственото лошо от подобна демокрация е това, че рожбите й я изядоха отдавна. Педерасти, мошеници, крадци, наркотрафиканти и сводници...консумират демокрацията докато нормалните хора се чудят какво става. Това е твоята демокрация, твоят Брюксел - свободия на ненормалното и престъпното! И това не е от вчера.
И когато си седнал да обясняваш, че западната демокрация нямала нищо общо с корупцията у нас, то обърни внимание, че всичките ни политически партии управляващи през последните 25 години членуват вевропейските партии на социалисти, демократи и т.н. Обърни внимание как един "български" министър председател гордо заявяваше наляво и на дясно, че истинските му оценки и тези на правителството му идвали от Брюксел и Вашингтон. На такъв човек в миналото са казвали губернатор - демек управител на провинция.
И когато жената която си гледал тъпо по телевизията не иска Брюксел и демокрацията му, то тя много по-добре от теб знае какво е добре за нея.
Има една руска поговорка: "Не нам!", та не ги учи ти на демокрация.
цитирай
28. larryone - И когато си седнал да обясняваш, ...
22.05.2014 16:59
[quote=merlin68]
И когато си седнал да обясняваш, че западната демокрация нямала нищо общо с корупцията у нас, то обърни внимание, че всичките ни политически партии управляващи през последните 25 години членуват вевропейските партии на социалисти, демократи и т.н. Обърни внимание как един "български" министър председател гордо заявяваше наляво и на дясно, че истинските му оценки и тези на правителството му идвали от Брюксел и Вашингтон. На такъв човек в миналото са казвали губернатор - демек управител на провинция.
И когато жената която си гледал тъпо по телевизията не иска Брюксел и демокрацията му, то тя много по-добре от теб знае какво е добре за нея.

Отговарям ви по телефон и текста може да не е добре структуриран: Уважаеми merlin68, написаното не е предназначено за хора като вас - вие сте заслепен. И сто години да минат и България да задмине Швейцария по стандарт на населението, вие винаги ще плюете - присто така сте устроен. С хора като вас, смислен диалог за жалост е невъзможен - прекалено са ви плътни капаците.
По въпроса за хомосексуалистите - и у нас има една партия в която има 5-6 човека на които им личи от километри, че са педерасти и тази партия не одобрява САЩ, нито Европейското членство на България. Да се чуди човек тогава откъде им е дошло.
И още нещо: забележете, че в Америка порнографията има статут т.е добри или лоши нещата са регламентирани. А в любимата ви Русия, която заедно с Украйна са най-големите производители на порнографски материали, как е? Да не би товаришите нещо да ги е срам? Или Руското порно е като Съветското - то не развращава?!
Хайде, бъдете здрав!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: larryone
Категория: Политика
Прочетен: 403760
Постинги: 176
Коментари: 727
Гласове: 630
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031