Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2013 06:16 - Дайте време на кабинета!
Автор: larryone Категория: Политика   
Прочетен: 1659 Коментари: 9 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

         "Искам да знам къде са моите вноски, за какво бяха похарчени? Ако някой ме увери, че са дадени за здраве, за онкоболни, няма да задавам този въпрос отново" - Румяна Тодорова при избора и за шеф на Здравната Каса.

   Дали в момента г-жа Тодорова би задала въпроса отново? Надали. Къде бяха похарчени здравните вноски така и не се разбра, а онкоболните продължават да си мрат необезпокоявани от прилагането на съвременни терапевтични методи.

    Съвместните усилия на г-жа Румяна Тодорова и г-жа Таня Андреева (и двете не заслужават да се наричат доктор), както и на многобройните здравните експерти от това правителство, създадоха  здравна система, която би била гордост за всеки уважаващ себе си концентрационен лагер.

     "Дайте време на кабинета и на експертите и ще видите какво ще постигне." - Сергей Станишев. И видяхме! Като се има предвид, че това постижение е направено само за някакви си 3-4 месеца, не ми се мисли в края на мандата, как ще изглежда здравеопазването, а и не само то.

    Умишлено отбягвам фактологията, защото достоверна такава просто няма. Колко е реално дефицита в НЗОК и колко са задълженията на болниците - никой не знае. Каква е възможността на бюджета да "запуши" дупката в здравеопазването - мълчание или мънкане. Споменават се  цифри, нямащи нищо общо с реалността, а и никой не застава зад тях.

  Но няма страшно - ще става и по-лошо. Когато една партия не може да си направи преценката, че няма нужният потенциал да управлява, а го прави - очакваните изненади са предимно неприятни.
Експерт не се става, като се самообявиш за такъв, а когато си добре подготвен, можеш да боравиш правилно с цифри и факти и си в състояние  да предложиш решение на проблема.

    А да - и не трябва да си тъп....






Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kmetova - не съм забравила
26.10.2013 13:54
Аз разбрах защо умишлено отбягвате фактологията - ами защото трябва да споменете, че любимият ви ГЕРБ пренасочи спестените 2% над шестте процента от здравните осигуровки /около милиард и половина/ в посока която божеството ББ е заповядал.
цитирай
2. larryone - Аз разбрах защо умишлено отбягвате ...
27.10.2013 04:07
kmetova написа:
Аз разбрах защо умишлено отбягвате фактологията - ами защото трябва да споменете, че любимият ви ГЕРБ пренасочи спестените 2% над шестте процента от здравните осигуровки /около милиард и половина/ в посока която божеството ББ е заповядал.


Съгласен съм напълно с мнението ви за "любимият" ми ГЕРБ. И моето мнение е, че Симеон Дянков не трябваше да пипа парите на касата. Остава да видим дали така "честната" коалиция ще го даде на прокурор. Би трябвало, но опитът ми с червени родни политици сочи, че това няма да се случи. Сложна е тяхната...Поздрави.
цитирай
3. jelezov - Това че г. Л. Василев не обича БСП и ...
27.10.2013 09:22
Това че г. Л. Василев не обича БСП и всички "червени", и дори ги ненавижда, няма нищо ненормално. Това е необходим феномен на класовите общества, каквото е днешното българско общество. Ненормално, както точно го е схванала г-а Кметова, е отправянето на ГОЛОСЛОВНИ обвинения върху сегашното правителство, защото няма факти, че състоянието на здравеопазването се е влошило при сегашното управление. А дали се е подобрило и съществува ли реална възможност за подобряването му е все още рано да се говори. Здравеопазването е силно инерционна система и затова там чудеса за няколко месеца не може да се случат. Препоръчвам една много интересна статия по тази проблематика на Валери Найденов. "Кой блокира САЩ? Същите, които реформират България." // www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=2336088‎ //
Колкото до тъпотията, тя ходи само по хората, доказателство за което е самият г. Василев.
цитирай
4. kmetova - 2. larryone -Коя "честна коалиция"?
27.10.2013 14:55
Не съм пристрастна. Напротив, чудя се на влюбените в ГЕРБ. Как е възможна такава патология - човек да се влюби в политическа партия?! Наричам го го влюбване, защото само влюбеният човек обожествява обекта на своите чувства, тотално отрича да има недостатъци и във всяко негово действие вижда само добродетел и красота. А когато обектът на такава любов прибави към нея и своята собствена самовлюбеност и мания, се получава това на което сме не само свидетели, но и потърпевши.
цитирай
5. larryone - Не съм пристрастна. Напротив, чудя ...
27.10.2013 16:47
kmetova написа:
Не съм пристрастна. Напротив, чудя се на влюбените в ГЕРБ. Как е възможна такава патология - човек да се влюби в политическа партия?! Наричам го го влюбване, защото само влюбеният човек обожествява обекта на своите чувства, тотално отрича да има недостатъци и във всяко негово действие вижда само добродетел и красота. А когато обектът на такава любов прибави към нея и своята собствена самовлюбеност и мания, се получава това на което сме не само свидетели, но и потърпевши.


Влюбен бях за последно преди много години и то не беше в политическа партия. В крайна сметка не мога да ви убедя, че нещата са зле, а специално в здравеопазването още повече и затова се примирявам. Предполагам, че вие виждате нещо, което на мен ми убягва и ще се радвам да го споделите. Колкото до ГЕРБ, ставало е дума и друг път, че ги харесвам точно толкова, колкото и БСП - те са двете страни на една и съща монета. Бъдете здрава!
цитирай
6. larryone - Това че г. Л. Василев не обича БСП и ...
27.10.2013 17:05
jelezov написа:
Това че г. Л. Василев не обича БСП и всички "червени", и дори ги ненавижда, няма нищо ненормално. Това е необходим феномен на класовите общества, каквото е днешното българско общество. Ненормално, както точно го е схванала г-а Кметова, е отправянето на ГОЛОСЛОВНИ обвинения върху сегашното правителство, защото няма факти, че състоянието на здравеопазването се е влошило при сегашното управление. А дали се е подобрило и съществува ли реална възможност за подобряването му е все още рано да се говори. Здравеопазването е силно инерционна система и затова там чудеса за няколко месеца не може да се случат. Препоръчвам една много интересна статия по тази проблематика на Валери Найденов. "Кой блокира САЩ? Същите, които реформират България." // www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=2336088‎ //
Колкото до тъпотията, тя ходи само по хората, доказателство за което е самият г. Василев.


Уважаеми г-н lelezov, чудеса се случват само в приказките и в главите на комунистите. Нормалните хора знаят, че реалният живот е нещо различно и поради тази причина разработват модели и стратегии, отчитащи максимално точно икономическите и демографски параметри. Бях се засилил да ви отговарям аргументирано, но това е изгубено време, а ползата повече от съмнителна.
Бих ви пожелал единствено здраве - казвам го без никаква ирония. Да не би да ви се наложи да се убеждавате от първо лице дали съм прав.....
цитирай
7. kmetova - Не съм пристрастна. Напротив, чудя ...
27.10.2013 21:28
larryone написа:
kmetova написа:
Не съм пристрастна. Напротив, чудя се на влюбените в ГЕРБ. Как е възможна такава патология - човек да се влюби в политическа партия?! Наричам го го влюбване, защото само влюбеният човек обожествява обекта на своите чувства, тотално отрича да има недостатъци и във всяко негово действие вижда само добродетел и красота. А когато обектът на такава любов прибави към нея и своята собствена самовлюбеност и мания, се получава това на което сме не само свидетели, но и потърпевши.


Влюбен бях за последно преди много години и то не беше в политическа партия. В крайна сметка не мога да ви убедя, че нещата са зле, а специално в здравеопазването още повече и затова се примирявам. Предполагам, че вие виждате нещо, което на мен ми убягва и ще се радвам да го споделите. Колкото до ГЕРБ, ставало е дума и друг път, че ги харесвам точно толкова, колкото и БСП - те са двете страни на една и съща монета. Бъдете здрава!

Ама разбира се че нещата са зле, и то много зле. Не само в здравеопазването, не само в бита на по-голямата част от българите /да не кажа на почти всички/. Всичко друго също е зле. Просташкото и бабаитско поведение и говорене стана национална черта и гордост. Не остана нищо неоплюто и неунищожено. Всеки може да пусне някоя мръсна жълта клюка по адрес на когото си поиска и да унищожи живота и семейството му. Дали остана институция или съсловие към което да изпитваме респект и уважение?! Не! Такова морално и гражданско разложение не ни прави никакви борци за свобода и справедливост. Като чета някои "писания" по форумите, изпълнени с такава жлъч и цинизъм, се чудя дали авторите им имат представа от разликата между добро и зло? Колкото до влюбването - не знам защо решихте че това което съм написала се отнася за Вас. Пожелавам приятна вечер.
цитирай
8. jelezov - Г-н Василев, Очаквах точно такъв ...
02.11.2013 22:07
Г-н Василев,
Очаквах точно такъв отговор от вас: "Бях се засилил да ви отговарям аргументирано, но това е изгубено време, а ползата повече от съмнителна." С това вие потвърждавате, че не можете да мислите аргументирано и следователно робувате на предразсъдъци от типа "комунистите са от лошите и затова всичко каквото казват и правят е недостойно." Аз не съм фен на БСП, нито пък тя е комунистическа партия. Още по-малко съм привърженик на това правителство, но го защитавам, ръководен от презумпцията, че е по-малкото зло. А от неговите противници не съм чул и прочел нито един смислен аргумент. Това ми дава основание да ги смятам за интелектуално непълноценни. Докажете обратното, но с действителни аргументи!
цитирай
9. larryone - Г-н Василев, Очаквах точно такъв ...
03.11.2013 06:35
jelezov написа:
Г-н Василев,
Очаквах точно такъв отговор от вас: "Бях се засилил да ви отговарям аргументирано, но това е изгубено време, а ползата повече от съмнителна." С това вие потвърждавате, че не можете да мислите аргументирано и следователно робувате на предразсъдъци от типа "комунистите са от лошите и затова всичко каквото казват и правят е недостойно." Аз не съм фен на БСП, нито пък тя е комунистическа партия. Още по-малко съм привърженик на това правителство, но го защитавам, ръководен от презумпцията, че е по-малкото зло. А от неговите противници не съм чул и прочел нито един смислен аргумент. Това ми дава основание да ги смятам за интелектуално непълноценни. Докажете обратното, но с действителни аргументи!


Вижте финансовото положение в болниците и здравната система като цяло и си преценете становището. Ако продължавате да го считате за правилно - добре. Ако го преосмислите, което е малко вероятно - още по-добре. Просто цифрите и фактите, които харесваното от вас правителство упорито не забелязва са такива, че ситуацията вече е съизмерима с бедствие - страдат и умират пациенти поради липса на финансови средства. Но знаейки потенциала за грешки на партията на "по-малко зло", съзнавам отлично, че може да стане и още по-зле. За жалост...
Написали сте, че мразя и дори ненавиждам всички червени - имате грешка. За какво да мразя някакъв човек, симпатизант на БСП/БКП, който цял живот е работил като вол за да храни и подкрепя една лъжлива банда престъпници, която накрая го захвърля пенсиониран с 240лв.?
Не харесвам обаче, варианта с издигането на некомпетентни лица, нарочени за експерти, за шефове на НЗОК и на МЗ. От тези две институции зависи живота на други хора. Когато те сбъркат (а те бъркат непрекъснато) последиците може да бъдат фатални и това вече е непростимо.

Щом ви трябват идеи и факти: http://larryone.blog.bg/politika/2013/11/03/.1112358
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: larryone
Категория: Политика
Прочетен: 405828
Постинги: 176
Коментари: 727
Гласове: 630
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930