Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.09.2013 09:34 - Роджър Уотърс го видяхме, а къде е Йосиф Кобзон?
Автор: larryone Категория: Политика   
Прочетен: 1539 Коментари: 4 Гласове:
6

Последна промяна: 09.09.2013 05:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

     Разбрахте ли сега, защо навремето БКП забраняваше рок музиката?

     Стига с този Роджър Уотърс и с надписа "Оставка".  Не мога да накарам човек, чиито уши са свикнали на чалга, рап или частушки, да хареса Пинк Флойд или само Уотърс - немислимо е. Немислимо е и аз да харесам Азис или Варненската гордост Мишо Шамара - ще го кажа културно така: посланията, които отправят не достигат до мен.

    За да има музикална справедливост, е добре феновете на БСП да спретнат един контра концерт (представлява нещо като контра протест, но е по-художествено). Могат да поканят група Любэ (доколкото знам и Борисов ги харесва), както  и Йосиф Кобзон, с който да си попеят на 17 мига от пролетта и да си припомнят славните Брежневи времена, когато мъжете бяха мъже, (а не някакви пацифистични мухльовци плачещи за демокрация) и рублата беше рубла - силна и почти конвертируема. Разбира се, шоуто ще води Мишо Шамара, на него най му отива, а и ще изкара не"кви кинти.


    Знае се, че Йосиф Кобзон обича да пее "Моя страна, моя България" и "Една българска роза" на български и то ги пее добре. Нищо не пречи, започне ли с "добър вечер приятелю млад, добър вечер другарю", зад гърба му да светне червен надпис - "Подкрепа за Орешарски", редуващ се с "Долу Соросоидите".


   Шамара може да изкара "Гимнастички". Сигурен съм, че строфите от припева - " Аз обичам пички, гимнастички, по цвички, да ги мина всички", ще предизвикат небивал ентусиазъм у възрастните радетелки на червената идея.


    Като цяло, след концерта всички вече ще бъдат доволни и ще се възцари музикално равенство. А не като сега, симпатизантите на БСП се чувстват пренебрегнати. Другари, спешно взимайте мерки да заздравите колектива, че иде зима и нищо не се знае.




Гласувай:
6



1. анонимен - Откъс от новите БСП "Червени ескадрони"
05.09.2013 10:34
В залеза на нашта ера, с факела на стара вяра,
идем с нови ескадрони, с устрем нагъл, с набег луд.
Тъй че всички с изненада, да си спомнят как се страда
пак от старите химери и социалистическия труд !
цитирай
2. vmir - Тези, ако бяха кадърни да направят нещо свястно и конкурентно,
05.09.2013 10:48
щяха да искат шанс за собствените си изяви, а не шанс за правителството да поуправлявало, за да им отпусне някое и друго левче далаверка, дето ние ще им ги плащаме. Некадърници и паразити, за които най-важното е да се взема от другите, за да им се дава на тях.
цитирай
3. mglishev - Доста вярно,
05.09.2013 11:19
абе, както казваше Мишо Шамара:
- Кой е тоя Уотърс, някакъв метъл платен :)
цитирай
4. vencivaleri1951 - вв1951 Привет земляк
06.09.2013 12:55
Пак пишеш за "любимите си руснаци":))) Хайде сега ми кажи какво общо има Кобзон с дивотиите покрай Уотърс...и от едните и от другите.
На мен също не ми допада руската естрада, но руснаците пълнят стадиони летем и зали/като стадиони/ зиме на концертите на техните си звезди. Не ми се е ходело, но съм ходел зарад човек до мен:) По същия начин съм се чувствал и на кънтри концерт:)
За западните банди: Какво знаеш ти докторе?:) Бизнес съм въртял с тях драги като ученик с помоща на медицината. Аз и приятелчетата непрекъснато се оплаквахме от затруднено дишане, болки в гърдите и ни щракаха на ренгена. После от плаките правехме самоделки с тави на бандите и рок изпълнители. Аз нали като теб имам и сръбски корен, а и имах баба и дядо в граничен район имах право един път в месеца да хода в Сърбия. От там купувах "тави" и обратно. Трябва да знаеш, че сериозно печелехмеот тази работа. Хващаха ни и ако знаеш колко пъти съм мил тоаретните на резиденцията/в Лозенец/ не ти е работа. Мишо Шамара, не го знаех докато не си направи , /а и му направиха /реклама с протестите. Не знам дали има пиар, но уцели десетката. Поинтересувах се-продажбите от протестите насам са му скочили двойно.
Да се върнем към рашките. Ти имаш склонност да ги иронизираш. Сега се подиграваш и с културата им за което не си прав. Като отидеш на плаж ще видиш, че на 10 четяши 8 са руснаци. Не правят изключение и младите. Залите на театри, кина и проче са препълнени. Галериите също. В метрото всичко чете. Абстрахирай се от Кобзон че е руски еврей, че пее на този непригоден за рок и естрада език и си го представи пеещ на английски. Гласът му е великолепен. По какво отстърва на Том Джоунс например?
Можеш ли да говориш пренебрежително за Павлов, Бехтерев, Амосов така.../само за тях се сещам/Едва ли. Професионализъм няма да ти позволи. Другото е същото.
А ето ти и виц, че ме изтърпя:)
Магумаев каза на майка си че се жени
-На кем сынок-пита майката
-На Кобзона-отговаря Муслим
-Та ты что сынок, та он же еврей:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: larryone
Категория: Политика
Прочетен: 405192
Постинги: 176
Коментари: 727
Гласове: 630
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930