Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2013 06:42 - Защо трябва да подкрепяме Борисов?
Автор: larryone Категория: Политика   
Прочетен: 4090 Коментари: 17 Гласове:
2

Последна промяна: 04.06.2013 06:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Най-сетне!Събрахме се - възкликват от БСП,оглеждайки парламентарното представителство и се чувстват горди.И на всичкото отгори са и прави.Да погледнем и ние - четири партии,от които три БеСеПета и една опозиционна  с произход пак от същата партия,но явно е друго крило.Как да не се чувсваш горд? Всъщност,тази дето се явява опозиция (другото крило) спечели изборите,но изгубилите не и дават да управлява.Това е голата истина - ни повече,ни по-малко.
     Не стига,че ще управляват неизбрани, ами по стар комунистически обичай трите БеСеПета започнаха чистка.Областни управители,полиция,армия (всъщност добре,че армия нямаме),министерства,комисии и подкомисии - навсякъде се слагат наши хора.Така де,олигархичната (партиината) линия трябва да се изпълнява без никакви пречки.Прокуратурата и тя  "живна" и започна спешно да оневинява престъпници като Маргитните например (очаквам в скоро време и приятелите на Румен Петков - братя Галеви,също да се окажат невинни).Променят се парламентарни правилници за да паснат на нуждите на управляващото малцинство.Откъдето и да го погледнеш - първичен комунизъм в действие.Всичко това,поразително напомня изборите от1944,1945 и 1948г. само дето сега сме 2013г. и България се води Европейска страна.
    Има и други несъществени разлики.Вместо натиск от Червената армия,сега има натиск от червени олигарси - български и руски.И тогава и сега комунистите печелят нечестно с манипулации,които в последствие приписват на противниците си.Така си "бетонират" положението и широко отварят вратите към разруха на държавата.И сега се гласят за същото.Събират разни безпринципни и финансово зависими хора,кръщават ги "експерти",предлагат ги за правителство,утвърждават го и всички са щастливи (освен избирателите).
    Всички,които през изминалите 23 години се опитаха да управляват демократично се провалиха именно поради "демокрацията".Не може  партия съставена от мафиоти и деца на бивши терористи да бъде победена с демократични средства.За такива си има схема, твърдо наложена от ФБР и работеща безотказно в цял свят - спираш им финансирането,правиш им ревизия на доходите,отнемаш им властта по места,а най-изявените от тях със събрани доказателства,заминават на прокурор.
     Борисов явно я знае тази схема,дори се опита да приложи някои от тези действия - постара се леко да им намали доходите,тук-там смени по някое областно величие,опита се да "понамали" зависимостта от Руските финанси.И изведнъж спря.Не знам защо го направи,но това му изяде главата.
     Все пак,това е първият политик,който се опита да промени нещо и затова трябва да бъди подкрепян и насърчаван,та дано се появят и други такива.А да - и защото си спечели изборите (това съвсем го забравихме).За разлика от други....




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. andrei - Нещо много си се объркал,
04.06.2013 06:49
щом пледираш за откровени престъпници и мафиоти.Тези приказки ги разказвай на домашните си-те може и да ти повярват.
цитирай
2. vmir - Прав си, но трябва да се има предвид трудността, че олигарсите си пазаруват лумпени на воля.
04.06.2013 07:39
Лумпена коментирал отгоре например, от много години за паница леща изпълнява стриктно задачата да се прави на лют русофоб, за да плюе по-убедително не само Борисов, но и всеки, който реално застраши положението на прокремълските олигарси у нас. И да беше само той, с мед да го нахраниш, но такива антибългарски помияри, препитаващи се с подобни мръсотии са легион.
цитирай
3. zarenkow - Адмирации за интелигентния пост
04.06.2013 09:39
За радост , все още има интелект в България. Жалко , че все по рядко се наблюдава това. На въпроса защо ББ не направи необходимото, бих отговорил, защото познава от близо бандитските структури на бкп-бсп и това сигурно стресира, а и не съм убеден , че знае точно какво иска. Създава впечетление на човек без ясна концепция и философия за необходимото. Поздрави и с най добри пожелания.
цитирай
4. getmans1 - то хубаво ама......
04.06.2013 09:55
Преди двадесет години пропуснахме възможността да се демократизираме радикално и от тогава една и съща люлка ни люлее, крачка напред крачка назад,една на ляво една надясно и като цяло си стоим на едно място. Ако нещо се е променило то е защото "нещотото" е дошло при нас не ние при него, та така погледнато с новото правителство определено правим крачка на зад /и то голяма/.
Един въпрос задавам в последно време: като е бил такъв голям бандит Брисов защо до 2001г не сме чували нищо за него в кримихрониките, дори "гордия" Сл. Бинев се пречисти до степен "Архонт" че и на това отгоре ни представлява в ЕП а този /ББ/ от прост охранител се превърна в "мутрата и най-големия" престъпник. За мен отговора е ясен но като цяло, като народ толкова ли сме манипулируеми та сме чак заслепени, още повече че манипулаторите са известни с тоталната си липса на морал и чест, преименували се за една нощ?
Явно ще трябва да си "изручаме жабетата" до край, да преживеем катарзиса си и чак тогава да тръгнем наред и нагоре, като народ и държава, други успяха!
Вече започвам да вярвам че и като народ сме грешни щом трябва да изстрадаме своите "четиридесет библейски години в пустинята" но не за да забравим робството а да се пречистим но не поединично а като цяло!
цитирай
5. demograph - Добре си го усетил тоя отгоре...
04.06.2013 12:29
vmir написа:
Лумпена коментирал отгоре например, от много години за паница леща изпълнява стриктно задачата да се прави на лют русофоб, за да плюе по-убедително не само Борисов, но и всеки, който реално застраши положението на прокремълските олигарси у нас. И да беше само той, с мед да го нахраниш, но такива антибългарски помияри, препитаващи се с подобни мръсотии са легион.

Той е съветски картечар на тачанка..Стреля по всички, когато БКП и КПСС са в окопите. Когато конницата на Будьони се метна в АТАКА смени посоката и сега стреля избирателно и особено старателно по ранените.
цитирай
6. kmetova - Защо НЕ трябва да се подкрепя Борисов
04.06.2013 18:19
Ако започнем по-отдалеч на първо място защото е членувал в БКП /може и все още да е член/, после пък става собственик на "охранителна" фирма, т. е. фирма за рекет, после пък става пазвантин на Тодор Живков от когото се възхищава и до ден днешен, след това слуга и пазач на Симеон Сакскобурготски. По едно време пък нарече българите "лош матрял", каза, че хората са като неговите кучета и трябва да се държат на къса каишка и др. подобни. Към това като прибавим че е неграмотен и необразован, картинката започва да прилича на карикатура. Но да кажем, че това не ни засяга чак толкова. Тогава да помислим за друго - например за демагогията и фалшивите усмивки докато позира пред камерите с ножичка в ръка, или прегърнал някоя бабичка на село. Или пък за злоупотребата с власт докато покровителства например Мишо Бирата, или пък ползва правителствения самолет да си вози селския футболен отбор.......уф, няма да мога да изброя всичко, затова накрая ще кажа най-лошото: управлението му направи невъзможна, или много трудна работата и развитието на бизнеса,
цитирай
7. larryone - Ако започнем по-отдалеч на първо ...
04.06.2013 18:45
kmetova написа:
Ако започнем по-отдалеч на първо място защото е членувал в БКП /може и все още да е член/, после пък става собственик на "охранителна" фирма, т. е. фирма за рекет, после пък става пазвантин на Тодор Живков от когото се възхищава и до ден днешен, след това слуга и пазач на Симеон Сакскобурготски. По едно време пък нарече българите "лош матрял", каза, че хората са като неговите кучета и трябва да се държат на къса каишка и др. подобни. Към това като прибавим че е неграмотен и необразован, картинката започва да прилича на карикатура. Но да кажем, че това не ни засяга чак толкова. Тогава да помислим за друго - например за демагогията и фалшивите усмивки докато позира пред камерите с ножичка в ръка, или прегърнал някоя бабичка на село. Или пък за злоупотребата с власт докато покровителства например Мишо Бирата, или пък ползва правителствения самолет да си вози селския футболен отбор.......уф, няма да мога да изброя всичко, затова накрая ще кажа най-лошото: управлението му направи невъзможна, или много трудна работата и развитието на бизнеса,


Кой постави бизнесът в България на мафиотска основа? Предполагам,че се спомняте как десетина дни след 10.11.1989г. се появиха хора с много пари,представящи се за бизнесмени.Като се сетите,как преди това всички бяхме "равни",става ясно от коя партия са въпросните "оправни хора" - от БСП.Борисов със сигурност се е възползвал от конюнктурата,но основоположниците на мафията у нас са комунистите.
цитирай
8. bojinkata - Мутрата бил политик??? Смешки! ...
04.06.2013 18:58
Мутрата бил политик??? Смешки! Какво да коментираме? И какво направи този "политик" за българския народ-замрази му доходите за 4 години! А той краде и рекетира на воля! То не бяха тигри и калинки, милиционери и златевци ..... Ало Танов, бири,....
цитирай
9. zarenkow - Е сега пък трябва и да си спомня Кметова.
04.06.2013 19:03
Вие сега ще вземете да я накарате да съобрази , че Братко и Батко заради които спряхя европеските фондове са несравнимо по мащабни от транспота на футболния отбор или Мишо Бирата. Ще я накарате да съобрази, че заради властта е направен съюз с етническа анти българска партия и фашизирана креатура на бсп. Айде сега , не разваляйте настроението на Кметова , толкова образована и с толкова много дисертации и да си спомня. Какви хора само.Какво, като за тоя съюз реалните гласове са 15 процента. Жената си обича лешоядите , които и да са те.
цитирай
10. ssstto - Какъв интелигентен пост
04.06.2013 19:36
Човека даже не знае, че след препинателен знак се оставя интервал.
цитирай
11. kmetova - Не ми разваляйте настроението
04.06.2013 19:41
Е добре де, ама нали вашият вожд ви обеща да вкара батко и братко в затвора? А пък то какво стана ? Той бил бетер от тях!
цитирай
12. zarenkow - ssstto
04.06.2013 20:03
Тук съдържанието е акцента. Всеки да прави каквото може, един съдържателен пост друг специалист да постявя съдържателни интервали. Заедно ще постигнем много. :))) "Той бил бетер от тях" . Кметова , както забелязвам, вече набляга на турския. Отрано се ориентира жената, както върви утре може и матерен да и стане.
цитирай
13. getmans1 - Чета а чувам кресчендото на Мая М...
04.06.2013 23:06
Чета а чувам кресчендото на Мая Манолова, чакам "ужасяващите" разкрития на Станишев ама и по тази линия - нищо, толкова нищо че и за запетайка не става.
Между другото що пък да не сравним докторските дисертации на ББ и СС, на тоя последния можем да му притурим и дипломната работа, че и разработката му от "Лондонското икономическо училище"/???/ и по този начин да ги преценим, "кой колко, е и за какво,е." Та от тая гледна точка според мен печели ББ отделен е въпроса че СС дори и "будка за вестници не е управлявал" /според Волен С./. Който иска нека се гордее с лидера на ПЕС но да не забравя за оня велик ръководител на Коминтерна, че и с него се "гордяхме" без да знаем каква подлост е извършил 1923г. септември, как е тласнал хората към смърта и тайничко поел през границата към мечтания комунизъм.
УВЕРЯВАМ ВИ че не съм гласувал за ГЕРБ но участвам в този спор заради принципа и ИСТИНАТА защото вярвам че всички ние сме жертви на грандиозна измама и манипулация!
цитирай
14. kmetova - уф, доста елементарно
04.06.2013 23:27
Какви са тия дребни заяждания в тоя постинг, много тъпо.
цитирай
15. zarenkow - Е със СС не може никой да се мери
04.06.2013 23:44
дисертацията му е "Ролята на униформата за бойният дух на военнослужещите в Червената армия" !!! , каква родолюбива тема, каква дълбочина. Между впрочем след 23 септември веднага Т.Живков не е сам в бягството, всички са там. Г.Димитров, Г.Дамянов, В.Червенков, А.Югов и още няколко тяхни съратници, конкурентно наклеветени от тях пред руснаците и разбира се убити. Забележителното е , че тази компания се е била установила и живяла в едно и също общежитие. Всички са подготвяни за ръководители на България и впоследствив цялата компания се изрежда. Понятието избори е било майтап за тях. Днес традициите им се спазват от загрижените за духа на Съветската армия интелигентни величия. Както по горе пишещия , не съм фен на ББ, а съм отвратен от останалите.
цитирай
16. aip55 - Ето
04.06.2013 23:54
защо не трябва да подкрепяме Б. Борисов: https://www.bivol.bg/cq-borisov-1.html
цитирай
17. larryone - Човека даже не знае, че след преп...
05.06.2013 04:23
ssstto написа:
Човека даже не знае, че след препинателен знак се оставя интервал.


Благодаря, а аз се чудех, защо всичко при мен излиза така грозно - като в брой на "Работническо дело" от 1989 г.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: larryone
Категория: Политика
Прочетен: 403727
Постинги: 176
Коментари: 727
Гласове: 630
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031